U bent nu hier: Home » Gelderland » Zutphen » Arcus Fysiotherapie de Hoven

Arcus Fysiotherapie de Hoven

Schoolstraat 2
7205 BP Zutphen (Gelderland)
Fax: -
KvK: -
E-mailadres onbekend
Website onbekend
Afbeelding › Arcus Fysiotherapie de Hoven Arcus Fysiotherapie - BAG-Zutphen is een allround praktijk voor fysiotherapie, maakt deel uit van het Arcus Gezondheidscentrum en is aangesloten bij het BAG-netwerk. Arcus Fysiotherapie - BAG-Zutphen biedt professionele begeleiding zowel aan cliënten in de eerstelijns gezondheidszorg, als aan cliënten met problemen als gevolg van arbeidsomstandigheden en of persoonlijk functioneren. In onze praktijk kunt u terecht met al uw pijnklachten en belemmeringen die met houding en bewegen te maken hebben. Verbijzonderingen We bieden als verbijzonderingen: manuele therapie, bekken-fysiotherapie, oedeemfysiotherapie, kinderfysiotherapie en psychosomatiek. Speciale groepen Met kinderen en senioren werken we in speciale groepen. Evenals met mensen die klachten hebben door COPD, overgewicht, diabetes, hartfalen, oncologie, neurologische aandoeningen of hoofdpijn. Gezond werken Voor pijnklachten en belemmeringen die verband houden met werk en met de specifieke werkomstandigheden biedt Arcus een aanpak gericht op arbocuratie en reïntegratie. Gezond sporten Iedereen die gezond wil sporten kan terecht in onze trainingszaal. U traint onder begeleiding van een fysiothera-peut en met een persoonlijk trainingsschema.
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Introductie video onbekend
Werkgebied onbekend