U bent nu hier: Home » Noord-Holland » Amsterdam » Röder en Pijnenburg Fysiotherapie & Manuele Therapie

Röder en Pijnenburg Fysiotherapie & Manuele Therapie

Johannes vd Waalsstraat 62/HS
1098 PR Amsterdam (Noord-Holland)
Tel: 020-6652033
Fax: -
KvK: -
E-mailadres onbekend
Afbeelding › Röder en Pijnenburg Fysiotherapie & Manuele Therapie Praktijk Pijnenburg & Röder bestaat sinds 1994 en is gevestigd in Amsterdam, Oost/Watergraafsmeer. Vlakbij het voormalig Ajax Stadion en de Jaap Eden schaatsbaan. De personele bezetting bestaat uit 2 manueel therapeuten (Frank Röder en Marianne Larsen) en 2 fysiotherapeuten (Muriel Nagengast en Jaap Dobbe). U kunt bij ons terecht voor fysiotherapie, manuele therapie, sportfysiotherapie, blessurebehandeling en preventie, tapen en bandageren, Mc Connell therapie, parkinson, arbeidsfysiotherapie, rugklachten, rugscholing, McKenzie therapie, Mulligan therapie, nekklachten, hoofdpijn, knieklachten schouderklachten en massage, sportmassage en ontspanningsmassage. U als mens staat bij ons centraal ! Wij zijn op maan-, dins- en donderdag geopend van 9.00 tot 22.00 uur en op woens- en vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur. Er is geen wachtlijst. Ook aan huis behandeling is mogelijk. Neem vrijblijvend telefonisch contact met ons op, via telefoonnummer 020 6652033
Diensten onbekend
Openingstijden onbekend
Introductie video onbekend
Werkgebied onbekend
Sociale media:
Vind dit bedrijf leuk, deel deze pagina met familie & vrienden: